صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

تور کربلا

تور کربلا نوروز

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
تور کربلا نوروز
::
عناوین مطالب وبلاگ
::

::تور کربلا
::فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا
::درباره واقعه کربلا
::اماکن متبرکه عراق
::اطلاعات زائر
::هتل های کربلا
::هتل های نجف اشرف
::هتل های کاظمین


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: رامش
:: رضا والی نژاد

آمار بازديد :




ثبت نام کاروان زیارتی کربلا

تور کربلا ی معلا

ثبت نام کاروان زیارتی کربلا

همین حالا در لینک زیر

ثبت نام کاروارن زیارتی کربلا

تور هوایی کربلا

تور هوایی کربلا با بهترین ایرلاین ها……

تور زیارتی کربلا و نجف با هتل های تاپ درجه الف……

*******************************

تور زیارتی کربلا ی معلا

 

سعادت سیر گیتی

تماس با………………………………….43674367

آقای صبوری………………………09372100835

 



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: ثبت نام کاروان زیارتی کربلا, ثبت نام کاروان کربلا, کاروان زیارتی کربلا, کربلا, تور کربلا, تور هوایی کربا,

نوشته شده توسط رامش در شنبه 26 ارديبهشت 1394


تارك زيارت كربلا

تارك زيارت كربلا

همیشه از فضایل و میزان ثوابی که به زائران امام حسین ع تعلق می گیرد صحبت کردیم و در این مطلب می خواهیم به جزای کسانی که تارک زیارت کربلا و امام حسین ع هستیم صحبت کنیم. پس اگر شما هم می خواهید از عاقبت کسانی که زیارت امام حسین را ترک کرده اند اطلاع پیدا کنید می توانید با ما همراه باشید.

تارك زيارت كربلا
هارون بن خارجه از امام صادق عليه السلام روايت كرده است كه :
قال سئلته عمّن تَرَكَ زيارَة الحسين 7 مِن غَيرِ مِلّة ، فقال 7 هذا الرّجل مِن اهل النّار.
هارون مى گويد: سؤ ال كردم از امام صادق عليه السلام از كسى كه ترك كرده است زيارت حسين عليه السلام را، حضرت فرمود: او از اهل جهنّم است .
و در روايت ديگرى ميباشد كه ، شخصى عرض كرد به امام صادق عليه السلام يابن رَسُول اللّه ما تَقُول فيمَن تَرَكَ زيارة الحسين عليه السلام و هو يقدرُ على ذلك ، قال : عليه السلام
اَقول انَّه قَد عقّ رسول اللّه و عقّنا و استَخَفّ بامر هوله و مَن زارَه كان اللّه له من وراء حوائجه و كفى ما اهمّه امر دنيا و انَّه تعالى ليجلب الرّزّق على العبد و يخلف عليه ما انفق يغفر ذنوبه خميسن سنة و يرجع الى اهله و ما عليه وزرٌ و لا خطيئته الّا و قد محيت ذنوبه من صحيفته و يجعل له بكل درهم انفقه عشر آلاف درهم و ذخّر ذلك فاذا حشر قيل له ، لك عشرة آلاف درهم و انّ اللّه نظر لك و ذخّرها لك . (34)
ترجمه : كسى از محضر امام صادق عليه السلام سؤ ال كرد يا بن رسول اللّه (ص ) چه مى گوئى ! در مورد كسى كه ترك ميكند زيارت قبر امام حسين عليه السلام را در حالى كه مى تواند به زيارت كربلا و قبر شريف آن حضرت برود؟
حضرت فرمود: مى گويم آن شخص نسبت به رسول خدا و ما اهل بيت عاق شده است و سبك شمرده دستور ما را. هر كس زيارت كند قبر جدّم حسين عليه السلام را خداوند حوائجش را برآورده مى سازد، و كفايت مى كند مهمترين مسائل دنيوى اش را، و روزى او را افزون مى كند، و انفاق مى كند، و مى آمرزد گناهانش را پنجاه سال ، و ثوابش به خودش و اهل او بر مى گردد، و هيچ وزر و گناهى از او نمى ماند مگر آنكه احاطه مى كند خداوند گناهانش را در نامه اعمالش و خداوند براى هر درهمى كه در راه كربلا انفاق كرده ده هزار درهم براى او ذخيره مى سازد، پس زمانى كه محشور مى شود به او گفته مى شود كه براى تو ده هزار درهم مى باشد كه خداوند به تو عطاء فرموده است و براى تو ذخيره گردانيده است .
( دزدى با نام امام حسين عليه السلام )
از مرحوم سيد احمد بهبهانى نقل شده : در ايام توقفم در كربلا حاج حسن نامى در بازار زينبيه ، دكانى داشت كه مهر و تسبيح مى ساخت و مى فروخت . معروف بود كه حاجى تربت مخصوصى دارد و مثقالى يك اشرفى مى فروشد.
روزى در حرم امام حسين عليه السلام حبيب زائرى را دزدى زد و پولهايش ‍ را برد. زائر خود را به ضريح مطهر چسبانيد و گريه كنان مى گفت : يا اباعبداللّه در حرم شما پولم را بردند، در پناه شما هزينه زندگيم را بردند. به كجا شكايت ببرم ؟
حاج حسن مزبور حاضر متأ ثر شد و با همين حال تأ ثر به خانه رفت و در دل به امام حسين عليه السلام گريه مى كرد.
شب در خواب ديد كه در حضور سالار شهيدان به سر مى برد به آقا گفت : از حال زائرت كه خبر دارى ؟ دزد او را رسوا كن تا پول را برگرداند.
امام حسين فرمود: مگر من دزد گيرم ؟
اگر بنا باشد كه دزدها را نشان دهم بايد اول تو را معرفى كنم .
حاجى گفت : مگر من چه دزدى كردم ؟
حضرت فرمود: دزدى تو اين است كه خاك مرا به عنوان تربت مى فروشى و پول مى گيرى . اگر مال من است چرا در برابرش پول مى گيرى و اگر مال توست ، چرا به نام من مى دهى ؟
عرض كرد: آقا جان ! از اين كار توبه كردم و به جبران مى پردازم .
امام حسين عليه السلام فرمود:
پس من هم دزد را به تو نشان مى دهم . دزد پول زائر، گدايى است كه برهنه مى شود و نزديك سقاخانه مى نشيند و با اين وضعيت گدايى مى كند، پول را دزديد و زير پايش دفن كرد و هنوز هم به مصرف نرسانده .
حاجى از خواب بيدار مى شود و سحرگاه به صحن مطهر امام حسين عليه السلام وارد مى شود، دزد را در همان محلى كه آقا آدرس داده بود شناخت كه نشسته بود.
حاجى فرياد زد: مردم بياييد تا دزد پول را به شما نشان دهم . گداى دزد هر چه فرياد مى زد مرا رها كنيد، اين مرد دروغ مى گويد، كسى حرفش را گوش ‍ نداد. مردم جمع شدند و حاجى خواب خود را تعريف كرد و زير پاى گدا را حفر كرد و كيسه پول را بيرون آورد.
بعد به مردم گفت : بياييد دزد ديگرى را نشان شما دهم ، آنان را به بازار برد و درب دكان خويش را بالا زد و گفت : اين مالها از من نيست حلال شما. بعد تربت فروشى را ترك كرد و با دست فروشى امرار معاش ‍ مى كرد.(35)



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تارک زیارت کربلا , امام حسین ع , زيارت كربلا, زيارت حسين عليه السلام , کربلا,

نوشته شده توسط رامش در شنبه 26 ارديبهشت 1394


تور کربلا هوایی با اقساط شش ماهه

تور کربلا هوایی با اقساط شش ماهه

انواع تور هوایی قسظی کربلا

کربلا هوایی با اقساط شش ماهه هموطن گرامی همین الان ثبت نام کربلا را انجام بده و به امید خدا همین هفته هم به زیارت برو اما هزینه مسافرت به کربلا را شش ماه بعد پرداخت کن. با خیال راحت برو زیارت ، زیارت قبول باشه عاشق!

تور زیارتی کربلا در بهترین هتل های شهر مکرم کربلا و نجف و با بهترین خدمات در تمام ایام سال
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)
دفتر خدمات زیارتی بعثت النبی تهران (ص) - کاگزار مستقیم عتبات عالیات با ارئه خدمات به زائرین گرامی و با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در عتبات عالیات در خدمت عزیزان و زائران کربلای معلی می باشد.
اهداف مجموعه : 1- ارائه بهترین خدمات به زائرین در کشور عراق ( از جمله هتل ها - خدمات پذیرایی - برنامه ریزی جامع و مدون برای زائرین در مدت حضور در عتبات - بهره گیری از مدیران کاروان مجرب و با اخلاق و ...)- 2- برخورداری از ظرفیت بالا و اولویت تشرف به عتبات
جهت ثبت نام و کسب اطلاع با تلفن :

تور اقساطی کربلا را از ما بخواهید

سعادت سیر گیتی

تماس با…………………………………….43674367

تماس حاصل فرمائید.



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا هوایی با اقساط شش ماهه , ثبت نام کربلا, مسافرت به کربلا, تور زیارتی کربلا, کربلا قسطی, کربلا اقساطی, تور کربلا, تور زیارتی, تور زیارتی کربلا,

نوشته شده توسط رامش در سه شنبه 22 ارديبهشت 1394


امام صادق : همه ما كشتی نجات هستیم ولی كشتی نجات امام حسین ...

همه ما كشتی نجات هستیم

مجری برگزاری انواع تورهای زیارتی کربلا و نجف اشرف

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از عتبات عالیات، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بازقندی (بهجتی)، یكشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر ستاد عملیات شمسا در عراق ضمن تبریك به محرم آهنگران، مدیر سابق شمسا بابت خدمتگزاری به زائران عتبات مقدسه در عراق گفت: این ویژگی زائران امام حسین كه خاص بودن آن را اثبات می‌كند از روایات معصومین استفاده می‌شود.

وی افزود: در روایتی از امام صادق آمده است كه همه ما كشتی نجات هستیم ولی كشتی نجات امام حسین وسیع‌تر و در تلاطم امواج سریع‌تر است و با توجه به روایت دیگری كه امام حسین را مصباح الهدی می‌معرفی می‌كند می‌توان گفت كه كشتی امام حسین نورافكن هم دارد.

جت‌الاسلام والمسلمین بهجتی مدیریت آقای آهنگران را مدیریت قوی و در شرایط بحران دانست گفت: در شرایط بحرانی خدمات ارزنده ای به زائران انجام شد ولی این كافی نیست چون خدمت به زائران و بندگان خوب خدا حد و مرزی ندارد و باید بهترین‌ها برای او فراهم كرد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در كربلای معلی با تبریك مسئولیت جدید طعیمه غلامی در شمسا، وی را فردی با تجربه و آماده خدمت به زائران معرفی كرد.

وی در ادامه به نمایندگی از حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی تقدیرنامه ای را كه نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، نوشته بود، قرائت كرد.

متن این تقدیر نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیك یا ابا عبدالله الحسین
برادر گرامی آزاده سرافراز جناب آقای محرم آهنگران

سلام علیكم
بدون شك خداوند متعال انسان را برای پرواز بسوی قلّه كمال آفرید؛ خوشابحال كسانیكه آنرا اجابت كردند و هیچگاه از آن غفلت نورزیدند. آزادگان سرافراز این مسیر نورانی را برگزیدند و مظهر ایثار، دلسوزی و عشق به نظام اسلامی گردیدند.

در همین راستا بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاشهای خالصانه جنابعالی كه فردی مدیر، مدبّر و با همت می‌باشید تقدیر و تشكر نمایم.
از خداوند منان توفیق روز افزون شما را مسئلت دارم.

نجف نجفی روحانی
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: امام صادق, امام حسین, مصباح الهدی, تورهای زیارتی کربلا, تورهای کربلا ,

نوشته شده توسط رامش در دو شنبه 21 ارديبهشت 1394


ثبت نام تور کربلا و نجف ویژه ماه خرداد 94

ثبت نام تور کربلا و نجف - ماه خرداد 94

ماه خرداد با توجه به اینکه بیشتر خانواده ها درگیر امتحانات بچه هایشان می شود می تواند زمان مناسبی برای ثبت نام تور کربلا و مسافرت به عتبات عالیات باشد . پس اگر شما هم مانند خیلی از خانواده های ایرانی مشکل امتحانات خردادماه را ندارید . می توانید همی الان اقدام به ثبت نام کربلا ویژه خرداد ماه 94 بنمایید.

تذکرات و مدارک مورد نیاز برای تور زیارتی کربلا :

اصل پاسپورت و 2 قطعه عکس رنگی 4*3 زمینه سفید.

تور ها زیر نظر کارگزاران حج و زیارت و سازمان گردشگری صورت میگیرد.

در هتل های کربلا و نجف اتاق یکنفره وجود ندارد ودر صورت درخواست هزینه آن حساب میشود.

هزینه خروج از کشور و ورود به کشور عراق به عهده مسافر میباشد.

تور های زیارتی کربلا و نجف فقط هر 5 شنبه انجام میگیرد.

تور های زیارتی خود را با سعادت سیر تجربه کنید.

سعادت سیر مجری مستقیم تور های زیارتی میباشد.

تور اقساطی کربلا را از ما بخواهید

سعادت سیر گیتی

تماس با…………………………………….43674367

آقای صبوری………………………….



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: ثبت نام تور کربلا, ثبت نام , تور کربلا, ثبت نام کربلا ویژه خرداد ماه 94, تور اقساطی کربلا, تور, اقساطی کربلا,

نوشته شده توسط رامش در دو شنبه 21 ارديبهشت 1394


:: هتل درجه الف المیزان کربلا
:: تور کربلا عید فطر
:: رستوران رکن السلطان بهترین رستوران کربلا
:: رستوران کباب نبیل در کربلا
:: هتل روتانا کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: تور کربلا ویژه اردیبهشت
:: نکات مهم در سفر به کربلا
:: رستوران های معروف کربلا
:: رستوران زعفران در شهر کربلا
:: راهنمای سفر به نجف اشرف
:: هتل المحمود کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: اقامت هتل فندق العقیله در کاظمین
:: لذت غذا در رستوران الفردوس کربلا
:: مقبره ذوالکفل نجف اشرف
:: رستوران النخیل در کربلا
:: هتل لارسا کربلا
:: تور کربلا نوروز 98
:: هتل دره الحسین کربلا





تلفن دفتر فروش تور کربلا

54 44 67 43 021

67 43 67 43 021

835 2100 0937

آقای صبوری

ساعات تماس

9 صبح تا 7 بعد از ظهر






:: آبان 1399
:: ارديبهشت 1398
:: فروردين 1398
:: اسفند 1397
:: بهمن 1397
:: دی 1397
:: آذر 1397
:: آبان 1397
:: مهر 1397
:: شهريور 1397
:: مرداد 1397
:: تير 1397
:: خرداد 1397
:: ارديبهشت 1397
:: فروردين 1397
:: اسفند 1396
:: بهمن 1396
:: دی 1396
:: آذر 1396
:: آبان 1396
:: مهر 1396
:: شهريور 1396
:: مرداد 1396
:: تير 1396
:: خرداد 1396
:: ارديبهشت 1396
:: فروردين 1396
:: اسفند 1395
:: بهمن 1395
:: دی 1395
:: آذر 1395
:: آبان 1395
:: مهر 1395
:: شهريور 1395
:: مرداد 1395
:: تير 1395
:: خرداد 1395
:: ارديبهشت 1395
:: فروردين 1395
:: اسفند 1394
:: بهمن 1394
:: دی 1394
:: آذر 1394
:: آبان 1394
:: مهر 1394
:: شهريور 1394
:: مرداد 1394
:: تير 1394
:: خرداد 1394
:: ارديبهشت 1394
:: فروردين 1394
:: اسفند 1393
:: بهمن 1393
:: دی 1393
:: آذر 1393
:: آبان 1393
:: مهر 1393
:: شهريور 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393

آبر برچسب ها

تور کربلا , تور هوایی کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , کربلا , تور کربلا هوایی , تور زیارتی کربلا , ثبت نام کربلا , تور زمینی کربلا , ثبت نام تور کربلا , امام حسین , زیارت کربلا , تور کربلا , تور زیارتی به کربلا ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ |